JoM cLick! ^^

Betty

A Famosa Resort (1) Aidiladha (1) aidilfitri (13) alamanda (6) anak (8) anak buah (2) artis (1) arwah mak (1) Ayam Penyet AP (1) Ayam Penyet Ria (1) Ayam Penyet Wong Solo (2) Azam Baru (1) baby (2) bagan lalang (1) Baju nikah (1) bbq (1) bedak dan minyak itam (1) berbuka puasa (3) Berkebun (1) bersalin (1) betty (28) birthday (8) bola (1) bola sepak (1) bosh baik (2) breastfeeding (1) budak-budak (1) Buds produk (1) Buka puasa (2) bumi (1) cheese cake (1) chicken pox (1) chipmunk (1) cibiuk (1) cinta (12) citypark S2 (1) contest (6) cousin (1) debab (35) diet (1) dikjue (1) dugaan (3) dunia (1) durian (3) e-day (4) e-day member (1) eczema (1) eksiden (2) fahim (1) family (16) feeling (3) floria putrajaya 2012 (1) food (28) game (1) garden (1) Garden lifestyle store and cafe (1) gegaran (1) gempa (1) geng opis (3) geng praktikal (1) guess (2) hadiah (1) handbag (1) hantaran (1) happy (13) Happy New Year (1) Hari Raya (7) Hari Raya Aidiladha (3) harimau malaya (1) heppy (4) holiday (10) Home sweet home (1) Honeymoon (2) i-city shah alam (1) Iftar (5) ikea (1) jalan jem (2) jalan-jalan (4) Jalan2 (1) jamban (1) jamuan raye (1) janda baik (1) Jasmin Indah (2) jusco (1) kahwin (1) kahwin abg (2) kampung (5) kaoke (1) karipap (1) kawan (4) kedai makan (7) Kedai Rakyat 1 Malaysia (1) kenangan (1) kenduri (2) kenny (1) kerja (1) Kuching (2) kucing (1) kursus (1) Langkawi (4) lepaking (1) Lepas kahwin (3) Lepas kawen (4) lesen (1) LH Creative (1) Majlisakikahfahim (1) mak sedara (3) makan (16) makan pree (1) Manhattan Fish Market (1) McD (2) meatball ikea (1) melaka (5) member dsk (7) menu berbuka (1) merisik (1) mi kari (1) miri (3) miri. merisik abg sahar (1) monday blues (1) morib (1) Muhammad Ammar Fahim (15) n9futbol (1) Nasi Arab Yamani (1) ofis (2) Open House (1) opis (7) Padi House Putrajaya (1) pahang (1) pecah umah (1) pengasuh (2) penyamun (1) piala malaysia (2) pizza (1) Poly PD (1) Port Dickson (2) Pre-Wedding Zahiril Adzim dan Shera Aiyob (1) preparation wedding abg (4) Pujie kawen (1) pujie masak (6) putrajaya (1) rabbit (1) Ramadhan (14) resepi (2) resepi simple (2) result spm (1) Rimba Klasik Bangi (1) Roti Telur Cheese (1) rumah (2) sarawak (3) sedih (2) selamat berpuasa (1) Selepas kahwin (2) selipar (1) Senawang (1) sepupu (3) serawa pulut durian (1) sg.tekala (1) shopink (3) sotong goreng kunyit (1) suami isteri (1) sugar glider (22) sukan sea (1) sushi king (3) syukur (1) tag (6) tahniah (1) Tahun Baru (1) Taman Jasmin Indah (1) Taman Wetland (1) tanaman (1) taska (1) Taska Fahim (1) team building (2) tempat makan (2) Times Square (1) tunang (6) uitm (1) unblock me (1) wallet (1) wedding (10) wedding abg sahar (4) weeding (3) weekend (8) weeknd (1) ziarah kubur (1)

Tuesday, October 18, 2011

Riang ria wif family di Permaisuri Resort, PD!

Assalamualaikum...


Hadoiyai malas tol nk g kje pg td..hoho..smlm aku xkije besh giler hahaha..ok, nk cite pasal weeknd aritu aku g holiday ngan family..tp dokek yo..kek Port Dickson, tompek den study dlu..hee..aku booking RPP Port Dickson kt Permaisuri Resort Hotel, seminggu sebelom pegi..naseb ada kosong..org yg kje gomen taw la kan...kali kedua guna RPP (Rumah Peranginan Persekutuan), first dlu kt Morib..ada aku buat entry kt morib dlu..besh gak n murah gilo..RPP Port Dickson neh aku amik yg blok baru RM115 sahajo ok..kalo xgne RPP ko tgok harga dia (klik sini) hohoho RM580 woiii..tp ciap bekfes utk 6org..xdayo akak nk bayar haha.. (apsal mahal sgt erk?betol ker rege tuh)..huhu..kalo amik blok lame lagi murah weyh..xsmpi 100 pon..hoho..


Ramai tnye cane aku ley dpt RPP tuh,jawapan nyerrr sebab aku amik weekday! hahaha..weeknd mmng haram la ko nk dapat..manjang full sajo..so, aku amik ahad n isnin..heee so,family aku ramai cuti la semalam.. =)



otw nk g..




dikju yg tingtong ckit..huhu



haa..tuh gf abg aku..dari miri dtg k..huhu..ayh n makcik da gerak dlu..




pelok cage travel betty =)




yeayhh..udah smpi..kitorang smpi kol 2..check in kol 3..hoho..




angah, apasal muke ko camtuh?haha




weyh..bile nk kawen ha..hihi





woii.betty panas la..haihhh




bibik betty dan angah




skang neh..amik gmbar nk pegang pinggang yo plak kan..ayu (mber opis) aku la yang ajar neh..hahaha..nmpk kurus ckp nyer..kurus ker??kurus la ckit kan..hahaha




betty ku yg somellll..




ayh n makcik




dorang lagi..hihi




betty da mangonn..bile da dpt kuar xmo masok pouch da..gisau aku tgok..ligat semacam jer..




haa..tuh leka ngan betty la tuh..huhu




yeayhh..masok bilik da..bilik 2




bilik 3





master bedroom (bilik ayh)




dok rehat2 jap..da mkn sume tros trun bwh..




suke memasing nk mndi pool..haha




sunyi kan..mase neh ptg ahad..ramai da check out..tp syiokk woo org xramai cmneh..hihi




budak first terjun kolam..tuh pon abg aku g tolak..huhu




kitorang jer kt pool..haha..besh giler!




ok, g mandi laut pulak..hahaha





haa..mase neh nk men mcm pelampung yg bulat duduk 3 org tuh..lupe nk snap la..aku n angah dok dlm boat laju..boat laju neh tarik dorang bertiga..geli ati tgok dorang dok terlambung2 hahaha..alhamdulillah xde pape..takot gak wooo..




ok, da nek bilik coz mase neh da ujan rintik2 patung mandi minyak..haha




lepas mandi makan lagi..gile lapar kot lpas berondam..huhu




dlm 9.30 baru kitorang kuar g mkn..uwaaa gomok ea den..parah!




muke letih




aku lupe la nme kodai neh..tp mkanan dia sangatttt sodap!


pahat ke pepahat ha name dia neh?lupe..hihi..sodap!

siakap 3 rasa..giler teringat2 skang neh..

hahaha..clear! bagos2! sume nyer adalah RM136..sangat puas hati..tp lupe la nme kedai neh..

ayh n makcik shaye =)

bg betty maen jap sebelum tido..hihi

nak balik dah..jumpe lagi permaisuri..aku tnye ayah antara morib ngan PD mane besh..ayah ckp PD..huhu

suke nyer ko jue..

family shaye =)

ape yg thumb up sgt tuh?hoho




kitorang check-out kol 12tghari..singgah telok kemang jap g mkn..sedap weyh mkn kt situ..tp xamik gmbar plak..then, murah sgt! berbaloi2 huhu




lepas mkn aku teros balik putra, ayah plak balik pilah..aku smpi putra dlm kol 2.30 awal kan..hehe..pastuh teros pengsan memasing..ptg tuh kitorang g wetland..next entry k..hee




Habis sudah cite cuti kami di Port Dickson!


7 comments:

  1. Memnag terbaik... KAt Permaisuri inilah aku berendam dalam Pool dari jam 10 pagi hingga 3 ptg. Hakhakhakhak....

    ReplyDelete
  2. hoii mawi xagak2 betol la ko..abis sume kecot..hahaha..xrentung ke weyh?? aku mandi caik tmpt redup jer(bwh jmbtn comel tuh) hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha... mesti la tak... aku kan dah mmg rentung.. kihkihkih.. pe rabang bawah jembatan... aku turun nek gelongsor tuh.. hahahaha.. cam kanak2 riang gamaknye. kihkihkih.. masa tuh, permaisuri baru2 bukak, tak ramai org, jadik, pool tuh, aku yang punya, hahahaha!!!!

    ReplyDelete
  4. hahaha..weyh gelongsor tuh budak2 jela naek..selambe jer ko an..hahaha..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. nk tanya la... nk apply kt PD through online ke? tgk tak blh apply online... ke kena borang?

    ReplyDelete
  7. Blok baru n blok lama tu dlm satu kawasan atau tempat lain 2?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...