JoM cLick! ^^

Betty

A Famosa Resort (1) Aidiladha (1) aidilfitri (13) alamanda (6) anak (8) anak buah (2) artis (1) arwah mak (1) Ayam Penyet AP (1) Ayam Penyet Ria (1) Ayam Penyet Wong Solo (2) Azam Baru (1) baby (2) bagan lalang (1) Baju nikah (1) bbq (1) bedak dan minyak itam (1) berbuka puasa (3) Berkebun (1) bersalin (1) betty (28) birthday (8) bola (1) bola sepak (1) bosh baik (2) breastfeeding (1) budak-budak (1) Buds produk (1) Buka puasa (2) bumi (1) cheese cake (1) chicken pox (1) chipmunk (1) cibiuk (1) cinta (12) citypark S2 (1) contest (6) cousin (1) debab (35) diet (1) dikjue (1) dugaan (3) dunia (1) durian (3) e-day (4) e-day member (1) eczema (1) eksiden (2) fahim (1) family (16) feeling (3) floria putrajaya 2012 (1) food (28) game (1) garden (1) Garden lifestyle store and cafe (1) gegaran (1) gempa (1) geng opis (3) geng praktikal (1) guess (2) hadiah (1) handbag (1) hantaran (1) happy (13) Happy New Year (1) Hari Raya (7) Hari Raya Aidiladha (3) harimau malaya (1) heppy (4) holiday (10) Home sweet home (1) Honeymoon (2) i-city shah alam (1) Iftar (5) ikea (1) jalan jem (2) jalan-jalan (4) Jalan2 (1) jamban (1) jamuan raye (1) janda baik (1) Jasmin Indah (2) jusco (1) kahwin (1) kahwin abg (2) kampung (5) kaoke (1) karipap (1) kawan (4) kedai makan (7) Kedai Rakyat 1 Malaysia (1) kenangan (1) kenduri (2) kenny (1) kerja (1) Kuching (2) kucing (1) kursus (1) Langkawi (4) lepaking (1) Lepas kahwin (3) Lepas kawen (4) lesen (1) LH Creative (1) Majlisakikahfahim (1) mak sedara (3) makan (16) makan pree (1) Manhattan Fish Market (1) McD (2) meatball ikea (1) melaka (5) member dsk (7) menu berbuka (1) merisik (1) mi kari (1) miri (3) miri. merisik abg sahar (1) monday blues (1) morib (1) Muhammad Ammar Fahim (15) n9futbol (1) Nasi Arab Yamani (1) ofis (2) Open House (1) opis (7) Padi House Putrajaya (1) pahang (1) pecah umah (1) pengasuh (2) penyamun (1) piala malaysia (2) pizza (1) Poly PD (1) Port Dickson (2) Pre-Wedding Zahiril Adzim dan Shera Aiyob (1) preparation wedding abg (4) Pujie kawen (1) pujie masak (6) putrajaya (1) rabbit (1) Ramadhan (14) resepi (2) resepi simple (2) result spm (1) Rimba Klasik Bangi (1) Roti Telur Cheese (1) rumah (2) sarawak (3) sedih (2) selamat berpuasa (1) Selepas kahwin (2) selipar (1) Senawang (1) sepupu (3) serawa pulut durian (1) sg.tekala (1) shopink (3) sotong goreng kunyit (1) suami isteri (1) sugar glider (22) sukan sea (1) sushi king (3) syukur (1) tag (6) tahniah (1) Tahun Baru (1) Taman Jasmin Indah (1) Taman Wetland (1) tanaman (1) taska (1) Taska Fahim (1) team building (2) tempat makan (2) Times Square (1) tunang (6) uitm (1) unblock me (1) wallet (1) wedding (10) wedding abg sahar (4) weeding (3) weekend (8) weeknd (1) ziarah kubur (1)

Friday, September 20, 2013

23 & 24 Ogos 2013

Assalamualaikum..

Asyik dok cite pasal lpas kawen jer kan..gambar kawen yilekk xde langsung update haha..gambar xdpt lg lah korang..ni pon mne yg ade aku tepek kt cni ye..

23 Ogos 2013 (jumaat)
Tarikh aku nikah..aku nikah lpas isyak..pastuh teros berinai..buat kt rumah aku..org ckp dekat2 nk nikah jgn jumpe langsung tunang..tp aku?? Lagi dekat tarikh lg mcm2 nk setelkan..haha..makcik2 aku dah membebel dah..tp nk wat cane..nikah jumaat..ari selasa naik kl dgn tunang nk g amik bju nikah..nk g sndri dia xbg darah manis risau katenyerr..huhuhu..

Dengan nk fitting baju nyer lg lah..naseb baiklah umah kitorang dekat2..kalo xhuru hara jgk jd nyer..

Fitting baju sanding :))

Petang jumaat, baru lepas pakai inai otw g fitting..

Lepas g fitting baju g tgok dewan..dorang dok tgh rehersal..mlm tuh nk nikah dah..skali jer rehersal pastuh kena halau balik hahaha..

Hantaran semua dah ready..gmbar dlm bilik sekeping neh jer ade haha..

Makcik2 yg sgt membantuu..huhu

Pelamin mlm berinai..simple jer..utk pakai mlm tuh sajoo..

Dan..pada mlm itu..ayh aku yg nikahkan..laki aku cool tp ayh ku yg nebes tersalah sebut..kikiki

Nebes2..duduk simpul mcm tuh..krem nk bangon weyh haha..nmpk sgt gemok..

Malam berinai..

Aku amik gmbar kt fb jer neh..abg sepupu aku tag..kt Photographer yg betol2 xdpt lg..ntah cane lah gambar aku tuh..kaku giler soh posing..naseb lah..hahaha..

24 Ogos 2013..bersanding..ko tgok care pgang tgn pon salah..mak andam pon xgtaw..tgn aku plak blah atas haha..1st time kawen kann..mne aku tau haha

Mase neh dok tegak elok lagi..lpas sudah mkn beradap sume tuh start dok sendeng..letih weyh..haha..jadi perantin pon penat.. senyum jer kot kje nyer..haha..pelik aku..

Dah lah..tgu gambar yg betol2 dari OP nti aku upload lagi ok..

Last..family besar laki aku..itu pon xabis sume ade..huhu

Sekian..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...