JoM cLick! ^^

Betty

A Famosa Resort (1) Aidiladha (1) aidilfitri (13) alamanda (6) anak (8) anak buah (2) artis (1) arwah mak (1) Ayam Penyet AP (1) Ayam Penyet Ria (1) Ayam Penyet Wong Solo (2) Azam Baru (1) baby (2) bagan lalang (1) Baju nikah (1) bbq (1) bedak dan minyak itam (1) berbuka puasa (3) Berkebun (1) bersalin (1) betty (28) birthday (8) bola (1) bola sepak (1) bosh baik (2) breastfeeding (1) budak-budak (1) Buds produk (1) Buka puasa (2) bumi (1) cheese cake (1) chicken pox (1) chipmunk (1) cibiuk (1) cinta (12) citypark S2 (1) contest (6) cousin (1) debab (35) diet (1) dikjue (1) dugaan (3) dunia (1) durian (3) e-day (4) e-day member (1) eczema (1) eksiden (2) fahim (1) family (16) feeling (3) floria putrajaya 2012 (1) food (28) game (1) garden (1) Garden lifestyle store and cafe (1) gegaran (1) gempa (1) geng opis (3) geng praktikal (1) guess (2) hadiah (1) handbag (1) hantaran (1) happy (13) Happy New Year (1) Hari Raya (7) Hari Raya Aidiladha (3) harimau malaya (1) heppy (4) holiday (10) Home sweet home (1) Honeymoon (2) i-city shah alam (1) Iftar (5) ikea (1) jalan jem (2) jalan-jalan (4) Jalan2 (1) jamban (1) jamuan raye (1) janda baik (1) Jasmin Indah (2) jusco (1) kahwin (1) kahwin abg (2) kampung (5) kaoke (1) karipap (1) kawan (4) kedai makan (7) Kedai Rakyat 1 Malaysia (1) kenangan (1) kenduri (2) kenny (1) kerja (1) Kuching (2) kucing (1) kursus (1) Langkawi (4) lepaking (1) Lepas kahwin (3) Lepas kawen (4) lesen (1) LH Creative (1) Majlisakikahfahim (1) mak sedara (3) makan (16) makan pree (1) Manhattan Fish Market (1) McD (2) meatball ikea (1) melaka (5) member dsk (7) menu berbuka (1) merisik (1) mi kari (1) miri (3) miri. merisik abg sahar (1) monday blues (1) morib (1) Muhammad Ammar Fahim (15) n9futbol (1) Nasi Arab Yamani (1) ofis (2) Open House (1) opis (7) Padi House Putrajaya (1) pahang (1) pecah umah (1) pengasuh (2) penyamun (1) piala malaysia (2) pizza (1) Poly PD (1) Port Dickson (2) Pre-Wedding Zahiril Adzim dan Shera Aiyob (1) preparation wedding abg (4) Pujie kawen (1) pujie masak (6) putrajaya (1) rabbit (1) Ramadhan (14) resepi (2) resepi simple (2) result spm (1) Rimba Klasik Bangi (1) Roti Telur Cheese (1) rumah (2) sarawak (3) sedih (2) selamat berpuasa (1) Selepas kahwin (2) selipar (1) Senawang (1) sepupu (3) serawa pulut durian (1) sg.tekala (1) shopink (3) sotong goreng kunyit (1) suami isteri (1) sugar glider (22) sukan sea (1) sushi king (3) syukur (1) tag (6) tahniah (1) Tahun Baru (1) Taman Jasmin Indah (1) Taman Wetland (1) tanaman (1) taska (1) Taska Fahim (1) team building (2) tempat makan (2) Times Square (1) tunang (6) uitm (1) unblock me (1) wallet (1) wedding (10) wedding abg sahar (4) weeding (3) weekend (8) weeknd (1) ziarah kubur (1)

Thursday, October 17, 2013

1st Aidiladha bersama :))


Assalamualaikum

Xsempat nk sedondon bagai..haha..bju melayu coklat tgl kt umah aku..sudahnyer baju nikah laki aku pakai..haha..

Salam Aidiladha uols..aku baru masok kje arini..seronok sgt sebab xjumpe ari isnin mgu neh..kalo xmanjang monday blues jer haha..pg td dr kg pon xde lah sedih sgt..dah cool ckit skang neh okey..haha..alaa besok mlm dah balik pilah balik hohoho :))

Cite raye haji aku..taon neh raye haji kt umah mak mertua aku..mak mertua sambut raye kan..hihi..bg aku raye haji neh utk org yg dah g haji jer..huhu..sebelom neh raye haji kat rumah sendri biasa2 jer xlah semeriah kat rumah mak laki aku..

Sehari sebelum raye aku dah bersilat kt dapur ngan biras aku haha..menu kemain banyak mcm raye puasa dah..aku nak g amik phone nk amik gambar pon malas..letih..tp makan xletih haha..rendang daging 4kilo,ayam 4 ekor, sup tulang sepiuk godang, nasik impit,kuah kacang,lemang..perghhh..lemak tepu dlm perot aku skang neh..huhu..

Kat sane meriah ckit sebab adk bradik mak mertua aku dtg raye,sepupu sepapat laki aku..seronok lah raye sane..hehe..alhamdulillah mak mertua pon baik sgt :)) kalo aku balik pilah weeknd menu nk masak mesti tnye aku haha..adk nk makan ape..adk nk masak ape..adk nk sayur ape..besh kannnn...huhu..

Sekian..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...