JoM cLick! ^^

Betty

A Famosa Resort (1) Aidiladha (1) aidilfitri (13) alamanda (6) anak (8) anak buah (2) artis (1) arwah mak (1) Ayam Penyet AP (1) Ayam Penyet Ria (1) Ayam Penyet Wong Solo (2) Azam Baru (1) baby (2) bagan lalang (1) Baju nikah (1) bbq (1) bedak dan minyak itam (1) berbuka puasa (3) Berkebun (1) bersalin (1) betty (28) birthday (8) bola (1) bola sepak (1) bosh baik (2) breastfeeding (1) budak-budak (1) Buds produk (1) Buka puasa (2) bumi (1) cheese cake (1) chicken pox (1) chipmunk (1) cibiuk (1) cinta (12) citypark S2 (1) contest (6) cousin (1) debab (35) diet (1) dikjue (1) dugaan (3) dunia (1) durian (3) e-day (4) e-day member (1) eczema (1) eksiden (2) fahim (1) family (16) feeling (3) floria putrajaya 2012 (1) food (28) game (1) garden (1) Garden lifestyle store and cafe (1) gegaran (1) gempa (1) geng opis (3) geng praktikal (1) guess (2) hadiah (1) handbag (1) hantaran (1) happy (13) Happy New Year (1) Hari Raya (7) Hari Raya Aidiladha (3) harimau malaya (1) heppy (4) holiday (10) Home sweet home (1) Honeymoon (2) i-city shah alam (1) Iftar (5) ikea (1) jalan jem (2) jalan-jalan (4) Jalan2 (1) jamban (1) jamuan raye (1) janda baik (1) Jasmin Indah (2) jusco (1) kahwin (1) kahwin abg (2) kampung (5) kaoke (1) karipap (1) kawan (4) kedai makan (7) Kedai Rakyat 1 Malaysia (1) kenangan (1) kenduri (2) kenny (1) kerja (1) Kuching (2) kucing (1) kursus (1) Langkawi (4) lepaking (1) Lepas kahwin (3) Lepas kawen (4) lesen (1) LH Creative (1) Majlisakikahfahim (1) mak sedara (3) makan (16) makan pree (1) Manhattan Fish Market (1) McD (2) meatball ikea (1) melaka (5) member dsk (7) menu berbuka (1) merisik (1) mi kari (1) miri (3) miri. merisik abg sahar (1) monday blues (1) morib (1) Muhammad Ammar Fahim (15) n9futbol (1) Nasi Arab Yamani (1) ofis (2) Open House (1) opis (7) Padi House Putrajaya (1) pahang (1) pecah umah (1) pengasuh (2) penyamun (1) piala malaysia (2) pizza (1) Poly PD (1) Port Dickson (2) Pre-Wedding Zahiril Adzim dan Shera Aiyob (1) preparation wedding abg (4) Pujie kawen (1) pujie masak (6) putrajaya (1) rabbit (1) Ramadhan (14) resepi (2) resepi simple (2) result spm (1) Rimba Klasik Bangi (1) Roti Telur Cheese (1) rumah (2) sarawak (3) sedih (2) selamat berpuasa (1) Selepas kahwin (2) selipar (1) Senawang (1) sepupu (3) serawa pulut durian (1) sg.tekala (1) shopink (3) sotong goreng kunyit (1) suami isteri (1) sugar glider (22) sukan sea (1) sushi king (3) syukur (1) tag (6) tahniah (1) Tahun Baru (1) Taman Jasmin Indah (1) Taman Wetland (1) tanaman (1) taska (1) Taska Fahim (1) team building (2) tempat makan (2) Times Square (1) tunang (6) uitm (1) unblock me (1) wallet (1) wedding (10) wedding abg sahar (4) weeding (3) weekend (8) weeknd (1) ziarah kubur (1)

Tuesday, January 27, 2015

Breastfeeding boleh jadi kurus!

Assalamualaikum..

Hai uols..mood baik arini coz baru balik holiday hehe..pasal holiday tuh aku cite kemudian yeee..tp mmng holiday yg paling happening coz semua family aku ade..sonok dpt kumpul ramai2..

Aku bukan nk ckp aku kurus tau korang..jgn mengata aku tau..haipppp..pang skali kang..haha..bukan kurus mane pon..tp sebab ramai pulak tegur aku kurus tuh yg nk hapdet tuh..hehe..alhamdulillah..Aku rse semuanya disebabkan aku breastfeeding..alhamdulillah rezki susu fahim masih ade..fahim xmo nyusu direct so keja wajib aku hari2 adalah pump susu fahim haha..agaknyer sebab aku kne bangon pg2 pump susu tuh sebab bdan susut agaknyer lah..

Tp mase aku pantang mmng target nk kurangkan berat badan huhu..alhamdulillah berhasil yeayhhh..nk tgok xmse aku pregnant.

Idong xyah cite lah weyh..kembang semangkuk haha

Neh gambar baru..saje letak yg candid..bajet hott jer puiii hahaha

Jom muntah berjemaah..

Sekian.. Hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...